• mäel, u. 1,2 km kaugusel Mykonose linnast
• kauplused, baarid ja restoranid umbes 200 m kaugusel hotellist
• kaugus bussipeatusest umbes 300 m
• u. 5 km kaugusel Mykonose lennujaamast
Avalik rand:
• u. 300 m kaugusel hotellist
• liivane
• juurdepääs maanteelt
• rannateenused puuduvad
Choras Mikonou – avalik rand:
• u. 1 km kaugusel hotellist
• liivane, kiviklibune
• juurdepääs maanteelt ja promenaadilt
• rannateenused puuduvad
Agios Stefanos – avalik rand:
• u. 2 km kaugusel hotellist
• liivane, kohati järsu laskumisega merre
• juurdepääs maanteelt
• lamamistoolid ja päikesevarjud lisatasu eest
• Hotelli ametlik kategooria - 5 tärni
• stiilne
• ehitatud 1994, renoveeritud 2018
• 9 tuba, 28 sviiti, mitu väikest hoonet, igaüks 2-3 korruseline
• vastuvõtt on avatud ööpäevaringselt
• fuajee
• restoran
• baar
• tasuta Wi-Fi teatud hotelli ruumides
• lisatasu eest: valvearst, pesumaja teenused, lapsehoidja teenused (päringu alusel=, autorent • Saabumisel tuleb maksta turismimaksu vahemikus 1,50-10 eurot inimese kohta päevas, sõltuvalt hotellikategooriast ja majutuse tüübist
Premium:
• kahene tuba
• ca 25 m2
• konditsioneer
• vannituba (vann või dušš, WC, föön, hommikumantlid ja sussid)
• televiisor
• telefon
• seif
• WiFi
• merevaade
• lisatasu eest: minibaar, tuba mullivanniga, tuba privaatse basseiniga
Deluxe Suite:
• bassein
• basseini juures tasuta päikesevarjud, lamamistoolid ja rätikud
• jõusaal
• lisatasu eest: spaa-keskuse teenused, veespordialad rannas
• www.kouroshotelmykonos.gr
• tegemist on ITAKA SMART pakettreisiteenustega
• kehtivad ITAKA SMART eritingimused, millega saab tutvuda Pakettreisilepingu tingimused | ITAKA
• ITAKA Smart sihtkohtades ei ole reisikorraldaja esindajat, kuid ITAKA klienditugi, kes teenindab eesti keeles, on valmis teid aitama 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas. Abitelefon +372 5484 0544
• Sihtriigi lennujaamas võtab teid vastu juht (ITAKA partner), kes viib teid hotelli, kus te veedate oma puhkuse. Võimalikud transpordivahendid: buss, liinibuss, auto. Transfeeri ooteaeg on kuni 1 tund. Transfeeri ajal võib olla kuni 5 hotellipeatust. Hotelli saabumisel, bussijuht ütleb teile hotelli nime ja aitab teil pagasi maha laadida. Teavet hotelli ja lennujaama transfeeri kohta saate ITAKA esindajalt päev enne väljumist oma reisidokumendis olevale e-posti aadressile.
Pakkumises toodud söögiajad ja hotelli infrastruktuuri erinevate osade toimimine võivad hooajalisuse, ilmastikuolude, külaliste soovide või kõrgema jõu tõttu pisut muutuda, mille üle hotell ei pruugi alati kontrolli omada.
Pakkumise kood: AGRJMK7MJG
• mäel, u. 1,2 km kaugusel Mykonose linnast
• kauplused, baarid ja restoranid umbes 200 m kaugusel hotellist
• kaugus bussipeatusest umbes 300 m
• u. 5 km kaugusel Mykonose lennujaamast
Avalik rand:
• u. 300 m kaugusel hotellist
• liivane
• juurdepääs maanteelt
• rannateenused puuduvad
Choras Mikonou – avalik rand:
• u. 1 km kaugusel hotellist
• liivane, kiviklibune
• juurdepääs maanteelt ja promenaadilt
• rannateenused puuduvad
Agios Stefanos – avalik rand:
• u. 2 km kaugusel hotellist
• liivane, kohati järsu laskumisega merre
• juurdepääs maanteelt
• lamamistoolid ja päikesevarjud lisatasu eest
• Hotelli ametlik kategooria - 5 tärni
• stiilne
• ehitatud 1994, renoveeritud 2018
• 9 tuba, 28 sviiti, mitu väikest hoonet, igaüks 2-3 korruseline
• vastuvõtt on avatud ööpäevaringselt
• fuajee
• restoran
• baar
• tasuta Wi-Fi teatud hotelli ruumides
• lisatasu eest: valvearst, pesumaja teenused, lapsehoidja teenused (päringu alusel=, autorent • Saabumisel tuleb maksta turismimaksu vahemikus 1,50-10 eurot inimese kohta päevas, sõltuvalt hotellikategooriast ja majutuse tüübist
Premium:
• kahene tuba
• ca 25 m2
• konditsioneer
• vannituba (vann või dušš, WC, föön, hommikumantlid ja sussid)
• televiisor
• telefon
• seif
• WiFi
• merevaade
• lisatasu eest: minibaar, tuba mullivanniga, tuba privaatse basseiniga
Deluxe Suite:
• bassein
• basseini juures tasuta päikesevarjud, lamamistoolid ja rätikud
• jõusaal
• lisatasu eest: spaa-keskuse teenused, veespordialad rannas
• www.kouroshotelmykonos.gr
• tegemist on ITAKA SMART pakettreisiteenustega
• kehtivad ITAKA SMART eritingimused, millega saab tutvuda Pakettreisilepingu tingimused | ITAKA
• ITAKA Smart sihtkohtades ei ole reisikorraldaja esindajat, kuid ITAKA klienditugi, kes teenindab eesti keeles, on valmis teid aitama 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas. Abitelefon +372 5484 0544
• Sihtriigi lennujaamas võtab teid vastu juht (ITAKA partner), kes viib teid hotelli, kus te veedate oma puhkuse. Võimalikud transpordivahendid: buss, liinibuss, auto. Transfeeri ooteaeg on kuni 1 tund. Transfeeri ajal võib olla kuni 5 hotellipeatust. Hotelli saabumisel, bussijuht ütleb teile hotelli nime ja aitab teil pagasi maha laadida. Teavet hotelli ja lennujaama transfeeri kohta saate ITAKA esindajalt päev enne väljumist oma reisidokumendis olevale e-posti aadressile.
Pakkumises toodud söögiajad ja hotelli infrastruktuuri erinevate osade toimimine võivad hooajalisuse, ilmastikuolude, külaliste soovide või kõrgema jõu tõttu pisut muutuda, mille üle hotell ei pruugi alati kontrolli omada.
Pakkumise kood: AGRJMK7MJG