Veebilehe kasutustingimused
ITAKA.ee veebilehe kasutustingimused
alates 01.07.2024
I. ÜLDSÄTTED
- Käesolevates kasutustingimustes on sätestatud www.itaka.ee kasutamise eeskirjad.
- Veebilehe www.itaka.ee (edaspidi "Veebileht") ja mobiilirakenduse (edaspidi "Rakendus") haldaja, omanik ja operaator on SIA „Itaka Latvija“, juriidilise isiku kood 40203178011, juriidiline aadress – Krišjāņa Barona tänav 68/7, LV-1001, Riia (edaspidi "ITAKA").
- Kasutustingimused määratlevad veebilehe kasutajate õigused ja kohustused nii tellimuse esitamisel, veebilehel registreerimisel kui ka muude tegevuste sooritamisel veebilehel. Ülaltoodud sätted kehtivad ka rakenduse suhtes.
- Kasutustingimused on koostatud kooskõlas kohaldatava õigusega, eelkõige seoses järgmisega:
- Läti Vabariigi tsiviilseadustik;
- Läti Vabariigi tarbijaõiguste kaitse seadus;
- Läti Vabariigi turismiseadus;
- Läti Vabariigi isikuandmete õigusliku kaitse seadus;
- Euroopa Parlamendi ja nõukogu 27. aprilli 2016. aasta määrus (EL) 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta (edaspidi "GDPR").
- Veebisaidi ja/või rakenduse kasutamine tähendab kasutustingimuste aktsepteerimist ja kinnitust, et kasutaja on kasutustingimused läbi lugenud, mõistab neid ja nõustub nendega nõustuma. Kasutustingimuste aktsepteerimine tähendab nõusolekut sõlmida Halduriga elektrooniliste teenuste osutamise leping vastavalt elektrooniliste teenuste osutamise eeskirjadele.
II. AUTORIÕIGUSED JA ÕIGUSLIKUD ERANDID
- Veebileht www.itaka.ee ja Rakendus on vastutava töötleja omand. Tal on õigus sisu muuta, lisada ja kustutada ning kogu veebilehe sisu, nimi, toiming ja andmed on seadusega kaitstud. Keelatud on andmete reprodutseerimine, edastamine, levitamine või salvestamine mis tahes andmekandjal ilma Halduri eelneva kirjaliku nõusolekuta, välja arvatud allpool kirjeldatud juhtudel. Veebilehe kasutajal on õigus sirvida avaldatud lehekülgi ja salvestada neid ajutiste failidena arvuti kõvakettale. Lisaks on kasutajal õigus printida valitud lehekülgi isiklikuks kasutamiseks. Kogu veebilehe kasutamise õigus antakse ainult isiklikuks ja mitteäriliseks otstarbeks. Lubatud on kasutada materjale, mis on tähistatud kui "ajakirjandusele", tingimusel, et teabe allikas on märgitud.
- Veebileht on kättesaadav, kui kasutaja pääseb sellele serverist ligi. Vastutav töötleja ei garanteeri veebisaidi või rakenduse kättesaadavust, mis võib igal ajal olla piiratud või katkestatud ilma kasutajat teavitamata.
- Te võite kasutada veebisaiti ja/või rakendust ainult isiklikel ja mitteärilistel eesmärkidel. Vastutav töötleja keelab igasuguste automatiseeritud süsteemide või tarkvara kasutamise, et võtta käesolevast veebisaidist andmeid ärilistel eesmärkidel ("ekraani kraapimine"), või sellele veebisaidile linkide pakkumise või kasutamise ilma selle omaniku eelneva kirjaliku nõusolekuta.
- Kogu veebilehe ja rakenduse teave, andmed ja materjalid on kaitstud autoriõiguse, kaubamärgi, andmebaasiõiguste või muude intellektuaalomandiõigustega. Ühtegi osa, samuti kogu kasutaja poolt kasutatavat sisu ei tohi reprodutseerida ega levitada mis tahes vormis või mis tahes viisil (elektrooniliselt või mehaaniliselt), sealhulgas kopeerida ja Internetis avaldada. Kogu esitatud sisu või selle osa kasutamine või ärakasutamine on keelatud ilma vastutava töötleja kirjaliku nõusolekuta.
- Veebisaidi või rakenduse loata kasutamise korral jätab vastutav töötleja endale õiguse võtta vajalikke meetmeid, sealhulgas kohtumenetlusi, ilma kasutajat eelnevalt teavitamata. Hoolimata kõigist mõistlikest jõupingutustest ei saa operaator tagada, et veebisaidil või rakenduses olev teave ja hinnad on vigade ja vigadeta, kuid see ei ole aluseks mis tahes pretensioonidele.
- Vastutav töötleja jätab endale õiguse muuta veebisaidi või rakenduse sisu igal ajal, deaktiveerides varem kättesaadavaid lehekülgi ja lisades uusi. Vastutav töötleja ei võta vastutust veebisaidi lehekülgede sirvimisel või rakenduse kasutamisel tekkivate vahejuhtumite eest. Konkreetne pakkumine kehtib ainult siis, kui seda saab broneerida veebisaidil www.itaka.ee või Rakenduses sel ajal, kui see on sellel veebisaidil kättesaadavaks tehtud.
- Veebilehe www.itaka.ee funktsionaalsuse parandamiseks võidakse lisada hüpertekstilinkid kolmandate osapoolte veebiressurssidele. Sellisel juhul peaks kasutaja tutvuma nende ressursside suhtes kohaldatavate õiguslike piirangutega.
- Vastutav töötleja annab reisijale ja/või kasutajale teavet hotelli asukoha kohta, näidates ära piirkonna, kus hotell asub. See teave on esitatud veebilehe kirjelduses aadressil www.itaka.ee "Piirkonnad ja kaart". Lisaks teeb reisikorraldaja reisijatele kättesaadavaks veebipõhise tööriista, mis võimaldab neil määrata hotelli üksikasjalikku asukohta Google'i ja OpenStreetMapi kaartidel.
- Operaator võib avaldada oma teenuseid reguleerivaid täiendavaid kasutustingimusi.
- Vastutav töötleja jätab endale õiguse muuta kasutustingimusi olulistel põhjustel, näiteks kohaldatavate seaduste muutmisel või kasutustingimuste kohandamiseks veebisaidi või rakenduse uute funktsioonidega.
- Vastutav töötleja teavitab kasutajaid kasutustingimuste sisu muudatustest, postitades teabe kasutustingimuste uue sisu kohta veebilehele või e-posti teel kasutajate poolt märgitud aadressidele.
III. KASUTUSTINGIMUSTES KASUTATUD MÕISTED
- „Vastutav töötleja/reisikorraldaja“ - kasutustingimuste I osa punktis 2 nimetatud üksus.
- „Rakendus“ - ITAKA LATVIJA mobiilirakendus iOS või Android operatsioonisüsteemiga mobiilseadmetele, mille kaudu on võimalik veebilehele ligi pääseda.
- „Rike“ tähendab teenuse(de) talitlushäireid, mis ei võimalda teil kasutada veebilehe ja selle erinevaid funktsioone
- „Isikuandmed“ - igasugune teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku kohta isikuandmete kaitse üldmääruse artikli 4 lõike 1 tähenduses.
- „Tööpäevad“ - nädalapäevad esmaspäevast reedeni, välja arvatud riigipühad.
- „Kontaktvorm“ - elektrooniline võimalus võtta ühendust juhiga, et esitada päring.
- „Salasõna“ - unikaalne tähemärkide jada, mille kasutaja on seadnud veebilehe kliendialasse sisselogimiseks.
- „Reisiteenused“ - teenused, mis on määratletud Läti Vabariigi turismiseaduses.
- „Kasutaja“ - füüsiline isik, kes kasutab veebilehe, eelkõige tellides reisiteenuseid eesmärgil, mis ei ole otseselt seotud tema äri- või kutsetegevusega.
- „Ärikasutaja“ - füüsiline isik, kes teostab oma nimel äri- või kutsetegevust ja kasutab platvormi viisil, mis on otseselt seotud tema äritegevusega, kuid mitte juriidilise isikuna, eelkõige sellise isiku äritegevuse raames.
- „Kliendikonto“ - individuaalne konto, mis on kättesaadav veebilehe või rakenduse kasutajatele, kes on registreerunud ja sisse loginud klienditsooni.
- „Kasutajanimi“ - Kasutaja e-posti aadress, mis on antud veebilehel registreerimisel.
- „Tagasiside“ on võimalus hinnata valitud reisiteenuse pakkumist ja korraldaja pakutava teenuse kvaliteeti.
- Kasutustingimused - käesolevates kasutustingimustes on sätestatud www.itaka.ee Veebilehe ja Rakenduse ning korraldaja pakutavate teenuste kasutamise tingimused.
- „Registreerimine“ - kasutaja tegevus, mis seisneb individuaalse konto loomises Veebilehe klienditsoonis.
- „Broneering“ - broneeringu esitamine reisil osalemiseks, mis on leitav Veebilehel või korraldaja Rakenduses. Broneerimine tähendab, et olete lugenud ja aktsepteerinud Turismiteenuse osutamise tingimusi, Reisijate- ja pagasiveo tingimusi, Reisijate meelespeaga ehk "Oluline teada", Tootekirjeldust, Privaatsuspoliitikat ja Veebilehe kasutustingimusi.
- „Veebileht“ - veebileht ja kõik sellega seotud veebilehed, mis asuvad aadressil www.itaka.ee, samuti muudel internetiaadressidel, kus vastutav Töötleja haldab talle kuuluvat Veebilehte, mis pakub käesolevates kasutustingimustes sätestatud funktsioone.
- „Müüja“ - Veebilehe ja Rakenduse haldaja, kes pakub kliendile teenust.
- „Klienditsoon“ - Veebilehel ja Rakenduses registreeritud ja sisselogitud kasutajatele kättesaadav ala, mis pakub otsest juurdepääsu teabele (sealhulgas teabele kasutaja tehtud tellimuste kohta), kättesaadavate teenuste ja funktsioonide haldamisele.
- „Leping“ - kasutaja ja SIA Itaka Latvija vaheline leping reisil osalemiseks, mis sõlmitakse kasutaja ja SIA Itaka Latvija vahel Veebilehe või Rakenduse kaudu elektroonilisel kujul käesolevates kasutustingimustes sätestatud tingimustel.
- „Teenus(ed)“ - elektrooniliselt osutatavad teenused.
- „Turismiteenus“ - a) reisijate vedu, b) majutus muul eesmärgil kui elamiseks, mis ei ole reisijate veo lahutamatu osa, c) autode või muude mootorsõidukite rentimine või d) mis tahes muu reisijatele osutatav teenus, mis ei ole punktides a-c nimetatud teenuste lahutamatu osa.
- „Kasutaja/klient“ - Veebilehte või Rakendust kasutav isik, st täisõiguslik füüsiline isik; juriidiline isik või juriidilise isiku staatuseta organisatsiooniline üksus, kes kasutab Veebilehte või Rakendust ja selle funktsioone. Kasutajaks võib olla ka isik, kes ei ole täielikult teovõimeline, tingimusel et tal on seadusliku hooldaja nõusolek.
IV. OSUTATUD TEENUSTE SISU JA TINGIMUSED
- Kasutades Veebilehte või Rakendust, võivad kasutajad kasutada teenuseid, sealhulgas reisiteenuseid, ja pääseda ligi Veebilehe või Rakenduse sisule vastavalt kasutustingimustele ja korraldaja poolt avaldatud lisatingimustele.
- Veebileht ja Rakendus pakuvad teenuseid, mis võimaldavad teil esitada tellimuse ja sõlmida lepingu.
- Broneeringu tegemisega kinnitab Kasutaja, et ta on lugenud ja mõistnud Turismiteenuse osutamise tingimusi, Reisijate- ja pagasiveo tingimusi, Reisijate meelespeaga ehk "Oluline teada", Tootekirjeldust, Privaatsuspoliitikat ja Veebilehe kasutustingimusi. Vastutav töötleja ei vastuta ebaõige või ebatäieliku teabe esitamise tagajärgede eest.
- Vastutav töötleja ei ole andmeteenuse osutaja. Veebisaidi või Кakenduse allalaadimise, installeerimise, käivitamise ja kasutamise andmeedastuskulud võetakse kasutajalt tasu vastavalt kasutajale kehtivatele tariifidele vastavalt kasutaja lepingule telekommunikatsioonioperaatori või internetiteenuse pakkujaga. Seoses sellega ei vastuta vastutav töötleja veebilehe või rakenduse toimimiseks, toimimiseks ja kasutamiseks vajaliku andmeedastuse eest võetava tasu suuruse eest.
- Kasutaja peab kasutama kogu Veebilehe või Rakenduse kaudu kättesaadavaks tehtud teavet ja materjale lubatud kasutusala piires.
- Kasutajal on keelatud laadida Veebilehele Rakendusele loata sisu.
- Veebilehe ja Rkenduse kasutamine on vabatahtlik ja toimub kasutaja enda vastutusel.
- Veebisaidi ja Rkenduse kasutamine valeandmeid kasutades või kolmandaks isikuks kehastades on seadusega keelatud ning toob kaasa tsiviil- ja kriminaalvastutuse.
- Kasutaja peab teavitama Vastutavat töötlejat igast Veebilehega või Rakendusega seotud seaduserikkumisest.
- Kui leitakse, et Kasutaja sooritab seadusega või kasutustingimustega keelatud tegevusi, rikub sotsiaalse kooseksisteerimise reegleid või kahjustab haldaja õigustatud huve, võib haldaja võtta kõik seadusega ettenähtud meetmed ja piirata kasutaja juurdepääsu Veebilehele või Rakendusele.
- Vastutav töötleja tagab pideva juurdepääsu Veebilehele ja Rakendusele, kuid jätab endale õiguse tehnilistel põhjustel katkestusi või juurdepääsupiiranguid kehtestada. Veebilehel või Rakenduses kasutatavates süsteemides ja/või rakendustes võib esineda piiranguid või tehnilisi tõrkeid, mis võivad muuta teatud pakkumised ajutiselt kättesaamatuks või teha tellimuse esitamise või sisselogimise võimatuks. Haldur teeb kõik endast oleneva, et hoida piirangud või tehnilised katkestused veebisaidi või rakenduse kasutamisel võimalikult lühikesed.
- Haldur ei vastuta Veebilehe või Rakenduse mis tahes talitlushäirete või rikete eest, mille põhjuseks on Haldurist mitteolenevad põhjused. Haldaja teeb kõik endast oleneva, et veebileht või rakendus oleks alati veavaba ja täielikult toimiv.
- Vastutav töötleja ei vastuta kasutajate mobiilseadmetes (seadmetes) kasutatavate IKT-süsteemide piirangute või tehniliste rikete eest, mis takistavad kasutajatel Veebilehe, Rakenduse ja pakutavate teenuste kasutamist.
- Vastutav töötleja ei vastuta Veebilehe või Rakenduse toimimise õigsuse või ebaõigsuse eest kasutaja seadmes ja/või mobiilseadmes. Veebilehe või Rakenduse kasutamine selleks kohandatud mobiilseadmes või -seadmes on kasutaja kohustus.
- Vastutav töötleja ei vastuta kahju eest, mida kasutaja kannab veebilehe või rakenduse mittesihipärase ja kasutustingimuste sätteid rikkuva kasutamise tagajärjel.
- Vastutav töötleja ei vastuta mis tahes kahju eest, mida kasutaja või kolmas isik kannab Veebilehe või Rakenduse kasutamise tagajärjel. Vastutav töötleja ei vastuta sündmuste eest, mille on põhjustanud kasutaja või kolmas isik.
V. TEAVE ELEKTROONILISTE TEENUSTE KOHTA
- Vastutav töötleja tagab, et tema kasutatav infosüsteem toimib nii, et iga kasutaja võib elektrooniliste teenuste kasutamise igal ajal tasuta lõpetada.
- Vastutav töötleja tagab, et tema kasutatav infosüsteem toimib viisil, mis takistab eelkõige krüptograafiliste meetodite abil loata juurdepääsu elektroonilist teenust moodustava sõnumi sisule.
- Vastutav töötleja tagab, et elektrooniliste teenuste osapooled on üheselt identifitseeritavad.
- Vastutav töötleja teavitab, et elektrooniliste teenuste kasutamisega võivad kaasneda riskid, mis tulenevad sellest, kuidas kasutaja seadet kasutab.
- Teave kasutaja poolt kasutatavasse info- ja sidesüsteemi sisestatud tarkvara või andmete, mis ei ole osa elektrooniliste teenuste sisust, funktsiooni ja otstarbe kohta on esitatud privaatsuspoliitikas.
- Haldaja Veebilehe või Rakenduse kasutamiseks peab kasutaja vastama järgmistele tehnilistele nõuetele, mis on vajalikud koostöö loomiseks haldaja IKT-süsteemiga.:
- Internetiühendusega seadme omamine;
- Internetiühendus;
- Juurdepääs veebibrauserile, mis võimaldab teil vaadata veebilehti ja luua ühenduse halduri veebilehega, mis toetab SSL-krüpteeritud ühendusi ja JavaScripti;
- Juurdepääs aktiivsele e-posti aadressile.
Taotluse puhul peavad olema täidetud järgmised tehnilised nõuded: - Kasutama mobiilseadet, millele rakendus on alla laaditud Google Play'st (Androidi operatsioonisüsteemi puhul) või App Store'ist (iOSi operatsioonisüsteemi puhul), nõuetekohaselt paigaldatud ja käivitatud. Rakenduse allalaadimine on tasuta;
- Mobiilseadmed peavad vastama järgmistele tehnilistele operatsioonisüsteemi nõuetele: Google Play'st alla laaditud rakenduse versiooni puhul Androidi versioon 5.0 või uuem; App Store'ist alla laaditud rakenduse versiooni puhul iOSi versioon 12.0 või uuem; rakenduse nõuetekohaseks toimimiseks on soovitatav kasutada Androidi või iOSi uusimaid versioone;
- Peate sisse logima Rakenduse kaudu.
- Haldur jätab endale õiguse sekkuda konto ja/või kliendiala tehnilisse struktuuri, et diagnoosida mis tahes häireid või probleeme veebisaidi ja rakenduse teenuste toimimisega, ning Haldur jätab endale õiguse muuta ja mõjutada kasutaja konto tehnilist osa, et muuta ja tagada konto või veebisaidi ja rakenduse nõuetekohane toimimine.
- Haldaja võib koostöös oma äripartneritega pakkuda kasutajatele nende partnerite pakkumisi, ühispakkumisi, linke partnerite serveritele ning nende teenuste elektroonilise osutamise põhimõtted on määratletud nende teenuste individuaalsetes tingimustes. Pakutavate teenuste kasutamiseks on vaja lugeda ja aktsepteerida individuaalseid tingimusi.
V.I. „ITAKA LIETUVA“ MOBILIOJI PROGRAMĖLĖ
- Programėlėje Valdytojas pateikia Naudotojams kelionių paslaugų ir renginių pasiūlymus bei suteikia galimybę juos užsisakyti. Konkretus pasiūlymas yra prieinamas tik tuo atveju, jei jį galima užsakyti per Programėlę, kai jis pateikiamas Programėlėje.
- Naudotojui suteikiama specializuota paieškos sistema, kurioje pasiūlymai pateikiami pagal Naudotojo pasirinktus paieškos kriterijus, be kita ko, pagal atostogų tipą, viešbučio standartą, pageidaujamą maitinimo būdą, išvykimo vietą ir viešnagės trukmę. Programėlėje galima ieškoti pasiūlymų pasitelkiant pasaulio žemėlapį.
- Valdytojas deda visas pastangas, siekdamas užtikrinti, kad kiekviename Programėlėje pateiktame pasiūlyme būtų išsamiai aprašytos teikiamos paslaugos ir jų kaina. Naudotojas gali susipažinti su kitų keliautojų vertinimais ir atsiliepimais, sudaryti mėgstamiausių pasiūlymų sąrašą ir įtraukti juos į palyginimo variklį.
- Naudodamasis Programėle Naudotojas turi galimybę sužinoti apie Programėlėje siūlomas papildomas paslaugas ir jas įsigyti, įskaitant, be kita ko, dalyvavimą pasirenkamose ekskursijose ir transporto priemonės stovėjimo vietos oro uoste užsakymą. Minėtas paslaugas teikia Valdytojo partneriai.
- Programėlės pagalba Valdytojas leidžia klientams sudaryti sutartis su trečiųjų šalių draudimo paslaugų teikėjais dėl neprivalomo papildomo kelionės draudimo ir draudimo nuo kelionės atšaukimo.
- Naudodamasis individualia paskyra Programėlėje, Naudotojas gauna tiesioginę prieigą prie informacijos apie įsigytas paslaugas ir galimybę jas valdyti. Naudotojo paskyra Programėlėje yra sinchronizuojama su paskyra „ITAKA“ svetainėje (https://user.itaka.lt/).
- Programėlės naudotojas mobiliajame įrenginyje gali naudotis papildomomis funkcijomis, tokiomis kaip sutikimų ir dokumentų autorizavimas kelionę užsakant salone, prieiga prie kelionių gidų ir prie pasiūlymų palyginimo sistemos.
VI. TELLIMINE, LEPINGUTE SÕLMIMINE JA TÄITMINE
- Broneeringu tegemiseks peab kasutaja esitama järgmised isikuandmed: broneeringu tegija ees- ja perekonnanimi, kontaktandmed, st aadress, kontakttelefon ja e-posti aadress, ning teiste osalejate isikuandmed, kelle nimel kasutaja üritusele koha broneerib.
- Reisi broneerimiseks peab kasutaja lugema ja aktsepteerima turismiteenuste tingimusi, veo põhitingimusi, reisijuhendit ja veebilehe kasutustingimusi.
- Kui tellimus on kinnitatud, sõlmitakse veebilehe kasutajaga leping. Leping sõlmitakse elektroonilisel kujul. Reisiteenuste hinna (osa- või täishinna) tasumisega nõustub kasutaja lepingu tingimustega. SIA Itaka Latvija edastab kasutajale lepingu sõlmimise kinnituse.
- Pärast broneeringu lõpetamist annab reisikorraldaja välja reisidokumendi, mille leiate klienditsoonist või saate selle esitatud e-posti aadressilt.
- Tingimused ja makseviisid on kättesaadavad pärast tellimuse esitamist tellimuse kokkuvõttes, klienditsoonis ja veebilehe haldaja e-kirjas.
- Kõik veebilehel esitatud hinnad on lõpphinnad ja sisaldavad käibemaksu.
- Leping sõlmitakse vastavalt korraldatud reisi üldlepingule, turismiteenuste osutamise tingimustele ning muudele kasutustingimustes ja broneeringule lisatud dokumentides sisalduvatele sätetele.
- Haldur jätab endale õiguse eemaldada kinnitamata tellimusi ilma kasutajat eelnevalt teavitamata, kui neid peetakse kuritahtlikuks, kasutustingimusi rikkuvaks või kui tuvastatakse kahtlane või ebatavaline kasutajaliiklus.
VII. LEPINGUST TAGANEMINE
- Tarbijad võivad kauglepingutest ja väljaspool äriruume sõlmitavatest lepingutest taganeda 14 päeva jooksul pärast kaupade tarnimise või teenuste osutamise lepingu sõlmimist, kui teatavad erandid ei ole täidetud, ilma selgitusteta või kulusid kandmata. Lepingust taganemise kord on sätestatud Võlaõigusseaduses.
- Lepingust taganemiseks peab tarbija ja tarbijaõigustega ettevõtja esitama Müüjale taganemisavalduse. Tarbija ja tarbijaõigustega ettevõtja võivad Müüjale taganemisest teatada mis tahes seaduses sätestatud vormis ja saata sellise teate e-posti teel aadressil [email protected].
VIII. TAGASISIDE
- Jak można dodać opinię
- Opinię może dodać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu usługi turystycznej (wczasów lub wycieczki) z oferty Administratora poprzez ankietę, która udostępniana jest po powrocie z wyjazdu w wiadomości mailowej lub za pośrednictwem Strefy Klienta(dalej jako „Ankieta”)
- Ankieta zawiera pytania otwarte i zamknięte wraz z oceną w skali od 1 do 6, gdzie 1 oznacza ocenę najniższą, a 6 – najwyższą.
- Ankietę można wypełnić w ciągu 3 miesięcy od daty powrotu z imprezy turystycznej.
- Do rezerwacji generowana jest tylko jedna Ankieta. Wyjątkiem są rezerwacje typu „wycieczka objazdowa + wczasy”, gdzie generowane są 2 Ankiety – jedna dot. wycieczki objazdowej i druga dotyczącą wczasów w hotelu.
- Jedyną możliwą formą przekazania opinii jest wypełnienie Ankiety online. Opinie dostarczone w inny sposób nie zostaną opublikowane.
- Wypełnienie Ankiety nie jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji.
- Ankieta nie stanowi formularza kontaktowego, dlatego wszelkie prośby o kontakt w niej zawarte nie będą realizowane.
- Zasady publikacji opinii
- Każda przesłana opinia jest czytana przez moderatora, który sprawdza czy nie narusza ona zasad opisanych w pkt. 2.5. Opinie lub ich fragmenty, które naruszą zasady opisane w punkcie 2.5. nie będą publikowane.
- Opinie nie wyświetlają się w Serwisie od razu po przesłaniu wypełnionej Ankiety. Są publikowane po weryfikacji moderatora. Czas oczekiwania na publikację przesłanej opinii to zwyczajowo 30 dni roboczych, natomiast w sezonie wakacyjnym, ze względu na dużą liczbę opinii, czas ten może być dłuższy.
- W serwisie prezentowana jest:
- treść opinii klienta o hotelu/wycieczce
- wystawione przez Klienta oceny liczbowe hotelu/wycieczki
- imię autora opinii (bez nazwiska), miesiąc i rok wyjazdu, przedział wiekowy oraz określenie z kim odbyła się podróż (z partnerem, z rodziną, ze znajomymi lub sam/sama)
- W serwisie, przy opisach ofert, publikowane są oceny liczbowe, które stanowią średnią arytmetyczną ocen wystawianych przez Klientów w Ankietach. Przy konkretnej ocenie liczbowej znajduje się ikona „i” z wyjaśnieniem sposobu jej wyliczenia.
- Publikowane są treści opinii, które:
- są pozbawione nieodpowiednich treści - wyrażeń oraz zdań, które są powszechnie uznane za obraźliwe, promujących rasizm, nienawiść, zawierających groźby, przekleństwa, wypowiedzi o podtekście seksualnym lub innych mających charakter zakazany obowiązującym prawem,
- zawierają informacje zgodne z faktami odnoszącymi się do danego hotelu/wycieczki,
- są oryginalne i pozbawione treści zawierających reklamę, lokalizację lub nazwę innych podmiotów świadczących usługi turystyczne (także w kontekście porównawczym) oraz tekstów skopiowanych z innych stron, linków.
- nie zawierają informacji prywatnych osób trzecich (nazwisk, adresów, numerów telefonu, adresów e-mail, itp.). Nowa Itaka sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość zanonimizowania lub usunięcia danych osobowych osób wskazanych w opiniach.
- nie zawierają informacji o cenie imprezy turystycznej oraz cenie usług dodatkowych
- nie zawierają treści reklamacyjnych. W przypadku chęci złożenia reklamacji mają zastosowanie postanowienia z Ogólnych Warunków Uczestnictwa
- nie zawierają znaków, w tym np. znaków specjalnych powodujących, że opinia staje się nieczytelna
- zawierają część opisową spójną z oceną liczbową
- Organizator nie publikuje części opinii wyraźnie w Ankiecie wskazanych.
- W przypadku gdy hotel lub wycieczka jest oznaczona w Serwisie jako „nowość w ofercie”, publikacja opinii następuje po otrzymaniu 3 opinii zgodnych z zasadami Regulaminu.
- Nowa Itaka sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość usunięcia już opublikowanej opinii w uzasadnionych przypadkach:
- gdy hotel zmieni właściciela, co spowoduje istotne zmiany w hotelu takie jak rozbudowa czy zmiana standardu wyposażenia i świadczonych usług
- gdy hotel zmieni oficjalną kategoryzację
- gdy przejdzie kapitalny remont, modernizację lub przebudowę
- gdy opinia została błędnie zweryfikowana przez moderatora
- gdy dotychczasowe techniczne oznaczenie niedostępnej już imprezy turystycznej (kod) zostało przypisane do aktualnej oferty sprzedaży, a tym samym niedostępna oferta wraz z opiniami z nią powiązanymi zostaje usunięta z Serwisu jako nieaktualna
- gdy oferta została na sezon/klika sezonów wyłączona ze sprzedaży, a następnie powróciła do niej, lecz w międzyczasie doszło do zmiany jej elementów składowych, w konsekwencji czego opinia początkowo jej wystawiona (tj. przed wprowadzeniem zmian w ofercie) przestaje być aktualna i może wprowadzać Klienta w błąd
- gdy opinia jest w całości lub częściowo skopiowana od innych autorów lub z innych dostępnych źródeł
- na prośbę autora opinii.
- Publikowane opinie są subiektywnymi ocenami klientów. Odpowiedzialność za ich treść ponosi autor opinii. Administrator ponosi odpowiedzialność za moderację opinii zgodnie z Regulaminem. Tym samym Administrator zobowiązuje się do podjęcia odpowiednich działań w przypadku zgłoszenia nadużyć w szczególności w przypadkach wskazanych w Kodeksie cywilnym i przepisach o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wszelkie przypadki nadużyć mogą być zgłaszane za pomocą adresu e-mail: [email protected].
- Osoby korzystające z Serwisu mogą w sprawie opinii kontaktować się z Administratorem za pomocą adresu e-mail: [email protected].
- Administratorem danych osobowych gromadzonych w celu umożliwienia dodawania opinii jest Nowa Itaka Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Reymonta 39, 45-072 Opole. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych dostępne jest tutaj: www.itaka.pl/dane-osobowe.
VIII. KAEBUSED
- Kaebusi võib esitada ja neid käsitletakse vastavalt turismitingimustele.
- Klient võib esitada kaebuse ka juhul, kui Halduri tegevus ei ole nõuetekohaselt või kooskõlas kasutustingimuste sätetega.
- Kaebuse võib esitada kirjalikult järgmisel e-posti aadressil [email protected].
- Kaebusteatis peaks sisaldama andmeid tellimuse identifitseerimiseks ja teavet kaebuse eseme kohta, eelkõige puuduse liigi ja esinemise kuupäeva kohta, samuti parandusnõuet ja kaebuse esitaja kontaktandmeid. Eespool nimetatud teabe esitamine kiirendab kaebuse menetlemist. Eespool nimetatud teabe esitamata jätmine ei mõjuta ilma soovitatud teabeta esitatud kaebuste tõhusust.
- Juhataja uurib kaebuse ja vastab sellele viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kaebuse esitamise kuupäevast. Kasutajat teavitatakse kaebuse käsitlemise viisist, võttes arvesse kaebuse taotluses esitatud üksikasju..
- Vastutav töötleja teavitab klienti, kes on tarbija ja tarbijaõigustega ettevõtja, toote kohta esitatud kaebuste kohtuvälise lahendamise võimalustest, sealhulgas kliendi võimalusest taotleda pärast kaebuse menetlemise lõpetamist vahendusmenetluse või vahekohtu algatamist.
- Lepingu mittenõuetekohase täitmise või mittetäitmisega seotud vaidlused lahendatakse kohtuväliselt Tarbijakaitse Keskuse kohtuvälise vaidluste lahendamise komisjoni vahendusel, aadress Riia, Brīvības tänav 55, LV-1010, tel.: +371 65452554; epost: [email protected], veebileht: www.ptac.gov.lv. Kui vaidlus on seotud internetis ostetud teenusega, saab kaebuse esitada ka internetis platvormi http://ec.europa.eu/odr/ kaudu.
IX. MAKSED
- Makseoperaator on AB „NEO Finance“, juriidilise isiku kood 303225546, mille registrijärgne asukoht on A. Vivulskio g. 7, LT-03162 Vilnius, veebileht https://neopay.online/lt.
- „NEO Finance pakub makse algatamise teenust (MIP), mis võimaldab maksjal NEO Finance'i süsteemi kaudu siseneda oma isiklikku e-panka, esitada automaatselt genereeritud maksekorralduse oma kontohaldurile ja lasta see kinnitada (autoriseerida). Makse algatamise teenus (PIS) on avatud pangandussüsteemil põhinev makseviis. „Neopay makse algatamise teenus (MIP) toimib vastavalt avatud panganduse teise makseteenuste direktiivile (PSD2), mis on litsentseeritud ja reguleeritud Leedu keskpanga poolt.
- NEO Finance ei kogu, salvesta ega kaitse maksja poolt makse algatamise teenuse (MIP) osutamisel esitatud elektroonilisi pangandusandmeid (isikustatud turvaelemendid). Maksja e-pangaga ühendamiseks kasutatav teave (kliendi tunnuskood, parool, generaatorikoodid jne) on krüpteeritud ja seda kasutatakse ainult ühekordse makse algatamiseks.
X. TURVALISUS
- SSL-sertifikaat tagab veebisaitide turvalisuse ja elektrooniliselt edastatavate andmete konfidentsiaalsuse. Kasutatav algoritm, mille krüpteerimisvõtme pikkus on 128 bitti, on praegu kõige turvalisem ja populaarsem kõigist laialdaselt kasutatavatest algoritmidest. Selle tulemusena ei ole võimalik turvalise veebisaidi kaudu edastatavat teavet pealtkuulata.
- Sertifitseerimisasutus on „Thawte“.
XI. TÕRGED
- Igal kasutajal on õigus teatada veebisaidi tõrgetest.
- Teated tuleb saata järgmisele e-posti aadressile: [email protected]
- Pärast tõrgeteate saamist võtab haldaja meetmeid tõrge kõrvaldamiseks ja teavitab kasutajat teate saamisest.
- Kui on vaja lisateavet, võib vastutav töötleja paluda kasutajal esitada lisateavet teatatud tõrge kohta.
- Pärast kogu asjakohase teabe kogumist teatatud tõrge kohta võtab juht viivitamata meetmeid tõrge kõrvaldamiseks.
- Tõrgete kõrvaldamine on eelkõige:
- Teenuste taastamine vea tekkimisele eelnenud olekusse;
- Teenuste toimimise tagamine, et saaksite kasutada veebilehe funktsioone.
- Kui haldaja otsustab, et tõrge on tingitud temast sõltumatutest asjaoludest ja teguritest (mis võivad hõlmata kasutaja ja kasutaja kasutatava seadme asjaolusid ja tegureid), annab haldaja kasutajale sellist teavet, mis on samaväärne tõrge kõrvaldamisega.
- Vajaduse korral võib vastutav töötleja teavitada kasutajat tõrge kõrvaldamisest.
XII. ISIKLIKUD ANDMED
- Vastutav andmetöötleja (edaspidi Töötleja), kes kogub isikuandmeid peamiselt veebilehe www.itaka.ee kaudu, on SIA Itaka Latvija. Andmetöötlusega seotud küsimustes saab ühendust võtta Töötlejaga telefonil nr. +371 29377272 või e-posti aadressil: [email protected]. Töötleja vastutab edastatud isikuandmete turvalisuse ja nende töötlemise eest vastavalt regulatiivsetes õigusaktides sätestatule.
- Isikuandmete töötlemise ja veebilehe kasutajatele vastavalt isikuandmete kaitse regulatsioonile antud õiguste teostamisega seotud küsimustega palume pöörduda Töötleja poole e-posti teel [email protected].
- Lisateavet isikuandmete töötlemise põhimõtete kohta leiate aadressil: www.itaka.ee/tingimused/privaatsuspoliitika/.
XIII. KÜPSISTE POLIITIKA
- Vastutav töötleja kogub automaatselt genereeritud teavet süsteemilogide (nn sündmuste logide) kujul, mis sisaldavad eelkõige www.itaka.ee veebilehe külastavate ja veebilehel pakutavaid teenuseid kasutavate kasutajate avalikke IP-aadresse ja MAC-tunnuseid. Vastutav töötleja kasutab süsteemilogisid statistilistel eesmärkidel. Statistiliste andmetena esitatud koondatud kokkuvõtted ei sisalda veebilehe külastavate ja rakendust kasutavate kasutajate identifitseerimisandmeid.
- Veebisaidil kasutatavad küpsised on tekstifailid, mis salvestatakse kasutaja lõppseadmesse ja mida kasutatakse veebisaidi lehekülgede kasutamisel.
- Lisateavet küpsiste ja muude sarnaste tehnoloogiate kasutamise eeskirjade kohta leiate siit: www.itaka.ee/tingimused/privaatsuspoliitika/.
XIV. LÕPPSÄTTED
- Kasutustingimuste ja nende alusel osutatavate teenuste suhtes kohaldatakse Läti Vabariigi õigusakte, kui kasutustingimuste punktist I.4 ei tulene teisiti.
- Juhul, kui üks või mitu kasutustingimuste ja/või lepingu sätet osutub kehtetuks või seadusega vastuolus olevaks, jäävad ülejäänud sätted kehtima ning pooled võtavad meetmeid, et vastavalt muuta või täiendada kasutustingimusi ja/või lepingut.
- Kasutustingimused jõustuvad (sealhulgas nende kohaldamine lepingute suhtes) alates 1. juulist 2024.